از همه چیزو همه جا

طبقه بندی موضوعی

چند روز پیش شبکه AMC طی مراسم کامیک کان نه تنها از تریلر فصل جدید سریال The Walking Dead رونمایی کرد، بلکه با انتشار تیزری کوتاه از فیلم خود با حضور اندرو لینکلن، طرفداران را شگفت‌زده نمود. سایت Forbes اخیراً جزئیاتی از این فیلم منتشر کرده در صورت نیاز شما میتوانید اقدام به دانلود زیرنویس فارسی سریال The Walking dead نمایید.

 

The Walking Dead

انتظارات ما، متفاوت از آنچه در راه است

پس از آنکه ریک گرایمز (اندرو لینکلن) به طور غم‌انگیزی سریال مردگان متحرک را ترک گفت، بسیاری از طرفداران این مجموعه از همه‌چیز ناامید شدند. به شخصه حتی پس از خروج ریک از سریال، دیگر آن را دنبال نکردم. امّا مدتی بعد، AMC خبر ساخت سه فیلم سینمایی با محوریت شخصیت ریک گرایمز را منتشر کرد. تا پیش از پخش شدن تیزر این فیلم در مراسم کامیکان، وجود چنین پروژه‌ای در هاله‌ای از ابهام بود. امّا پس از آن، فهمیدیم که خبر بازگشت لیدر محبوب «مردگان متحرک» – هرچند در قالبی جدید – حقیقت دارد.

پیش از این همگان فکر می‌کردند فیلم‌های واکینگ دد به صورت سالانه و در دو یا سه قسمت از خود AMC پخش شود. فیلم مورد نظر همچنان عنوانی ندارد امّا می‌دانیم که با انتظارها، زمین‌ها تا آسمان متفاوت است. این فیلم قرار است به صورت رسمی وارد سینماها شده و محبوبیت ریک گرایمز را روی پرده نقره‌ای محک بزند!

شاید اغلب مخاطبان ندانند چه حسی نسبت به این عناوین داشته باشند؛ یادمان نمی‌آید آخرین باری که یک اسپین‌آف به صورت سینمایی، از یک سریال تلویزیونی دیدیم از آن رضایت داشتیم یا نه. نکته عجیب‌تر آن است که بازیگر اصلی سریال – که هیچگاه به آن بازنخواهد گشت – می‌خواهد در فیلم‌ها به ایفای نقش بپردازد.

The Walking Dead

حضور میشون در فیلم‌ها؟

دانای گوریرا طی مراسم کامیکان تایید کرد که فصل دهم، آخرین فصل از حضور شخصیت میشون در مردگان متحرک خواهد بود و انتظار می‌رود او نیز در فیلم‌های سینماییِ مذکور، ایفای نقش کند. گوریرا پیش از این سابقه خوبی در سینما دارد؛ آثاری چون Black Panther و Avengers در کارنامه هالیوودی او می‌درخشد.برای دانلود زیرنویس The Walking Dead به سایت ما مراجعه کنید

امّا در نهایت، سوالات زیادی در این میان به‌وجود می‌آید؛ آیا طرفداران سریال The Walking Dead پس از ده سالِ پر فراز و نشیب، همچنان برای پشتیبانی از سری محبوب خود به سینماها خواهند آمد؟ آیا فیلم‌های واکینگ دد می‌توانند خود را به عنوان آثاری مستقل و قدرتمند معرفی کنند؟ سوالات زیادی بدون پاسخ می‌ماند و بعید است به این زودی‌ها پاسخشان را دریابیم. امّا تیزری که منتشر شد تنها به ما نشان می دهد فیلم مردگان متحرک در فیلادلفیا در جریان خواهد بود.

پس از حضورهایی کوتاه در آتالانتا و واشنگتن دی.سی، سری واکینگ دد مدت‌ها می‌شد که از شهرهای بزرگ فاصله گرفته بود. حال سازندگان برای خلق اثر خود در شهری مانند فیلادلفیا، نیاز به بودجه‌ای بزرگ‌تر دارند. همین موضوع می‌تواند طرفداران اصیل واکینگ دد را به کیفیت بیشتر فیلم‌ها امیدوار کند. اسکات گمبل نویسنده اصلی سری واکیگنگ دد، کار نوشتن فیلم‌نامه را برعهده خواهد داشت و رابرت کرکمن، خالق مردگان متحرک نیز در پروژه به‌طور موثری شرکت دارد. احتمال می‌رود سال ۲۰۲۰ شاهد اکران اولین فیلم باشیم.

داستان فیلم ادامه روایت ریک گرایمز پس از خروج از سریال را روایت می‌کند. در آخرین صحنه‌ها، مشاهده کردیم که یک هلیکوپتر ریکِ مجروح را با خود به جایی نامعلوم می‌برد. روی هلیکوپتر یک نشان عجیب وجود داشت؛ سه حلقه بهم‌پیوسته. شخصیت جیدیس نیز در این حین همراه ریک گرایمز بود. ادامه این ماجرا و اینکه قهرمان اصلی واکینگ دد به کجا می‌رود، در فیلم سینمایی مشخص خواهد شد.

 

The Walking Dead

ترک سریال از سوی میشون تنها به صورت دو امکان‌پذیر است؛ یا آنکه میشون با خواست خودش گروه را ترک کرده تا به دنبال ریک برود، یا اینکه توسط گروهی دیگر و به‌طور ناخواسته از گروه و خانواده جدا شود. البته که احتمال دوم خیلی منطقی‌تر به‌نظر می‌رسد و اگر میشون بخواهد به خواست خودش گروه را ترک کند، توضیح منطقی آن سخت خواهد بود. به هرحال میشون خانواده‌ای متشکل از جودیث و RJ دارد و باید از آنان محافظت کند. در نتیجه، ترک آن‌ها به صورت خودخواسته، اصلاً جالب نیست.

سریال واکینگ دد با روزهای اوج خود کیلومترها فاصله دارد، امّا با اضافه شدن کسی مانند آنجلا کانگ به عنوان نویسنده، سریال پیشرفت چشم‌گیری داشته است. با اینکه کانگ مشغول ساخت سریال The Walking Dead است اما امیدواریم او نیز فرصت حضور در پروژه فیلم را داشته باشد. در نهایت باید گفت که اطلاعات دقیق‌تری از فیلم مردگان متحرک با حضور ریک گرایمز منتشر نشده و باید مدت زمان قابل‌توجهی را منتظر آن باشیم. باید دید که در پایان هواداران واکینگ دد می‌توانند اثری جدید و جذاب را با حضور ستاره محبوب‌شان شاهد باشند یا خیر.امیداوارم ازین مقاله سلام ساب راضی باشید . 

  • خبر فوری