از همه چیزو همه جا

طبقه بندی موضوعی

چگونه در Red Dead Redemption 2 پولدار شویم؟

يكشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۸، ۰۴:۵۳ ب.ظ

دیکاپریو در فیلم گرگ وال استریت دیالوگ جالبی داشت که می‌گفت: «هیچ شرافتی تو فقیر بودن نیست. من هم پولدار بودم و هم فقیر اما همیشه پولدار بودن رو انتخاب می‌کنم.» به نظرم این دیالوگ، یکی از بهترین دیالوگ‌های فیلم بود اما برای شروع متنم انتخابش کردم چون با موضوع مقاله‌ای که در حال خواندنش هستید بی‌ارتباط نیست. بله می‌خواهم برایتان از وسیله بی‌چون و چرای خوشبختی در غرب وحشی Red Dead Redemption 2 بگویم: پول!

فرقی نمی‌کند که یک گاوچران عاقل و سرسخت باشید یا یک یاغی تمام عیار. باید پول نقد و طلا در جیبتان باشد تا بتوانید در دنیای خشن بازی دوام بیاورید. در کنار این، همه پول‌هایی که به دست می‌آورید برای خودتان نیست و باید به وضعیت کمپ و افراد گروه هم رسیدگی کنید. پس طبیعتا پول در بازی ارزش بیشتری پیدا کرده و باید حواستان به دخل و خرجتان باشد. به همین خاطر در ادامه از راه هایی برایتان می‌گویم که می‌‌شود با آن‌ها در Red Dead Redemption 2 کسب درآمد کرد و سریع‌تر به پول رسید

غارت کردن همه چیز

پول درآوردن در Red Dead Redemption 2

هر چیزی که در Red Dead Redemption 2 ببینید، قابلیت غارت شدن را دارد. از جسد انسان‌های بخت برگشته و فروشگاه های پر زرق و برق شهر بگیرید تا دلیجان‌های در حال سفر و قطار‌های فولادی.

پول درآوردن در Red Dead Redemption 2

البته غارت کردن هر چیزی هم درست نیست و بهتر است با نوار شرافت و افرادی که در غرب وحشی هنوز لقب زنده را با خود به یدک می‌کشند، خیلی شوخی نکنید.

پول درآوردن در Red Dead Redemption 2

چراکه اگر صفت یک گاوچران بد روی پیشانیتان داغ شود، کارتان زار است. با این حال اگر دوست دارید زودتر پول دار شوید، تبدیل شدن به دشمن عمومی جامعه بهایی است که باید در این راه بپردازید.

پول درآوردن در Red Dead Redemption 2

اما در هر صورت زمانی که کارتان بالاخره با مرده‌ها یا زنده‌ها تمام شود، آن وقت در کنار پول نقد آیتم‌هایی در دست خواهید داشت که هر کدام برای خود قیمتی دارند.

پول درآوردن در Red Dead Redemption 2

این آیتم‌ها به جز اینکه به راحتی می‌توان نقدشان کرد، کاربرد دیگری ندارند و فقط کافیست به فروشگاه‌ها بروید و به قول معروف با آب کردنشان پول خوبی به جیب بزنید.

فروش دلیجان و اسب

پول درآوردن در Red Dead Redemption 2

چیزی که در جهان بزرگ و پهناور Red Dead Redemption 2 به وفور پیدا می‌شود اسب است. اصلا غرب وحشی بازی با اسب‌هایش تعریف می‌شود که اگر در بازی ذره‌ای در طراحی منحصر به فردشان کم کاری می‌شد ساخته راک استار حتی برای یک ثانیه هم قابل تحمل نبود.

با اسب‌های بازی زیاد وقت می‌گذرانیم و تقریبا در هر ثانیه مانند یک دوست خوب همراهمان هستند. اما در بسیاری از مواقع با آن‌ها نیز می‌شود کسب درآمد کرد. البته درآمدی که در موردش صحبت می‌کنم آنقدرها که شاید فکرش را بکنید لقمه دندان گیری نیست و فقط می‌توان با پول حاصل از این راه به برخی نیازهای ساده پاسخ داد.

پول درآوردن در Red Dead Redemption 2

اما به هر حال دارم در مورد راه‌‌های کسب درآمد صحبت می‌کنم و این قطعا باید جزو مواردی باشد که باید بدانید. پس هر موقع در طول بازی کف‌گیرتان به ته دیگ خورد شاید بد نباشد به رام کردن یک اسب و فروش آن به استبل‌ها نیز فکر کنید.

علاوه بر این، در طول مدتی که سخت مشغول بازی هستید گهگدار پیش می‌آید که یک دلیجان سالم و قابل استفاده نیز به دستتان برسد. خوشبختانه آن‌ها نیز قابل فروش هستند و با فروختنشان می‌توانید درآمد نسبتا قابل قبولی داشته باشید.

شکار حیوانات

پول درآوردن در Red Dead Redemption 2

از طرفی شکار حیوانات نیز چیزی است که مدام در بازی برای نیازهای مختلف دست به دامنش می‌شویم. در طول بازی شکار برای پاسخ به نیازهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد که قطعا یکی از این نیازها کسب درآمد است.

به طور کلی اگر به اندازه کافی برای خود و کمپتان پوست و مواد غذایی جمع آوری کرده‌اید، بد نیست که از مابقی شکار خود پول شیرینی به جیب بزنید. از طرفی خوشبختانه با شکار حیوانات می‌شود پول خوبی هم درآورد اما باید صبر و حوصله داشته باشید و در این راه به سراغ حیوانات کم یاب که به تبع پوست گران‌تری هم دارند بروید.

پول درآوردن در Red Dead Redemption 2

البته نحوه شکار کردن نیز در این جا برای خودش مسئله مهمی است. نباید بی‌گدار بزنید و با هفت‌تیر حیوانات زبان بسته را قلع و قمع کنید. بلکه در Red Dead Redemption 2 نحوه شکار هر حیوان منحصر به فرد است و به مرور یاد می‌گیرید که هر حیوان را چطور باید شکار کنید. آن وقت اگر فرآیند شکار را درست به پایان برسانید در ازای فروش پوست‌های سالم‌تر پول بیشتری هم از آنتان می‌شود.

تبدیل شدن به یک جایزه بگیر

پول درآوردن در Red Dead Redemption 2

تبدیل شدن به یک جایزه بگیر زبده چیزیست که از یک مرد در غرب وحشی، فردی پولدار می‌سازد. جایزه بگیرها جزو جدایی ناپذیر غرب وحشی هستند و جهان وسترن Red Dead Redemption 2 نیز از این قضیه مستثنی نیست. در طول بازی مدام با پوسترهایی رو به رو می‌شوید که متن و تصویر آن‌ها به جایزه بزرگی که روی سر یک یاغی گذاشته‌ شده اشاره دارند.

اگر هم خوب دقت کنید می‌بینید که جایزه گذاشته شده روی سر یاغی‌ها به هیچ وجه کوچک نیست و می‌توان با درآمد حاصل از این راه کارهای بسیاری انجام داد. پس چرا که نه، به قلب غرب وحشی بزنید و تا جایی که می‌توانید از مزایایی که یک جایزه بگیر در چنین دنیایی دارد استفاده کنید.

بازی کردن مینی گیم‌ها

پول درآوردن در Red Dead Redemption 2

همانند نسخه قبلی بازی کردن مینی گیم‌ها و نشستن پای میزهای قمار در Red Dead Redemption 2 نیز جایگاه ویژه‌ای دارد. خواه‌ ناخواه بازی کردن مینی گیم‌هایی چون پوکر، بلک جک، چاقو در مقابل انگشت و دومینو جذاب است. آنقدر جذاب که یک دفعه متوجه می‌شوید ساعت‌ها وقت خود را پای آن‌ها گذرانده‌اید و اصلا بیخیال مراحل اصلی شده‌اید.

اما اگر سعی کنید در چنین بازی‌هایی هم مهارت پیدا کنید و صد البته سر میز قمار بخت و اقبال هم با شما یار باشد، آن وقت می‌توانید با دست پر از جایتان بلند شوید و با پول کلانی که به جیب زدید یک آبجوی خنک هم خودتان را مهمان کنید.

کمک به دیگران

پول درآوردن در Red Dead Redemption 2

کمک به دیگران نیز همیشه منافع خوبی برایتان دارد. البته همیشه با نجات جان یک فرد یا کمک به یک فروشنده، مستقیما پول نقد به دستتان نمی‌رسد اما اگر کمی صبر داشته باشید بعدا همین افراد شما را پیدا می‌کنند و در ازای لطفی که به آن‌ها کردید روی اجناس فروشیشان تخفیف خوبی می‌دهند. به لطف این موضوع کمی می‌توانید در مخارج مختلف صرف جویی کنید و کمی پس انداز برای خود نگه دارید.

پیدا کردن شمش‌های طلا و گنج‌های کهنه

پول درآوردن در Red Dead Redemption 2

در نکته یکی مانده به آخر بگذارید از روشی برایتان بگویم که در اصل بهترین روش برای پول دار شدن است. در طول بازی نقشه‌های گنج به روش‌های مختلفی به دستتان می‌رسد که با دقت به آن‌ها و در نهایت رسیدن به گنج‌هایی که سال‌ها دست نخورده باقی‌مانده‌اند، می‌توانید به آیتم‌های گران بها و همچنین دسته‌های دلار خوش رنگ دست پیدا کنید.

علاوه بر این در مناطق مختلف بازی شمش‌های طلایی رنگی هم مخفی شده‌اند که با پیدا کردن هر یک از آن‌ها می‌توانید نزدیک به ۵۰۰ دلار ناقابل به جیب بزنید. البته پیدا کردن شمش‌های طلا به خاطر قیمت بالایی که دارند مسلما کار آسانی نیست اما در این جا به شما می‌گوییم که تقریبا هر کدام از آن‌ها را می‌توانید در کجا پیدا کنید.

  • یک شمش طلا در روستای با خاک یکسان شده Limpany مخفی شده و برای پیدا کردن آن باید ساختمان کلانتری شهر را زیر و رو کنید.
  • دو شمش طلا نیز جایزه‌ای است که در ازای پیدا کردن گنج Jack Hall Gang به دستتان می‌رسد.
    • با پیدا کردن گنج The Poisonous Trail نیز می‌توانید به ۴ شمش طلای دیگر دست پیدا کنید که با فروش آن‌ها درآمدی دو هزار دلاری نصیبتان می‌شود.

پیش بردن داستان

پول درآوردن در Red Dead Redemption 2

همه این‌ها را گفتیم اما شاید راحت ترین راه برای به دست آوردن یک مشت دلار بیشتر در Red Dead Redemption 2 چیزی جز پیش بردن مراحل داستانی نباشد. البته همه مراحل داستانی پول ساز نیستند. حتی با به پایان رساندن هر کدام از آن‌ها چیز خاصی عایدتان نمی‌شود. اما در عوض برخی از مراحل هم هستند که واقعا پاداش دندان گیری دارند.

پس به جای اینکه مدام سعی کنید از محیط پویا و گسترده بازی پول بیرون بکشید، کمی هم برای مراحل اصلی وقت بگذارید. چراکه با آن‌ها هم می‌شود پول قابل قبولی دریافت کرد و در بازی کمی جلو افتاد.

  • خبر فوری