از همه چیزو همه جا

طبقه بندی موضوعی

۱۸ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

اپیزود آغازین سریال Suits یکی از هوشمندانه‌ترین و جذاب‌ترین شروع‌ها برای یک سریال می‌تواند باشد. برای هر کسی که ایده‌ی «مرد نابغه» را دوست داشته باشد، سریال Suits تا مدت‌ها بهترین گزینه است. «مایک راس» که به واقع تصویری مدرن از کهن‌الگوی هوشِ برتر و نابغه‌ای دوست‌داشتنی است، تفاوت چندانی با ابر قهرمان آمریکایی ندارد. اما او حالا پس از هفت فصل پیاپی حضور در این سریال، صحنه را ترک کرده و Suits بدون او و نامزد دوست‌داشتنی‌اش ادامه می‌یابد. به نظر می‌رسد که بعد از هفت فصل پر افت و خیز و در امتداد پخش فصل هشتم این سریال، وقت آن است که در مورد سریال Suits و وکلای شیک‌پوش حرف بزنیم. با خبرفوری 2 همراه باشید.

مینی‌سریال Chernobyl محصول مشترک دو شبکه HBO و Sky Atlantic است و تا به امروز توانسته با عبور از سریال‌های پرطرفدار و بزرگی چون «بازی تاج‌و‌تخت» و «Breaking Bad» رتبه نخست سریال‌های تلوزیونی در IMDb را از آنِ خود کند. «چرنوبیل» روایت‌گر داستانی واقعی از یک فاجعه هسته‌ای در پریپیات، یکی از شهرهای اوکراین است. امّا سوال اینجاست که سریال مورد نظر تا چه حد به وقایع تاریخی پایند بوده است؟ آیا قسمت اعظم اتفاقات داستان حاصل تخیلات و یا بزرگنمایی نویسنده است؟ و یا تاریخ با دقت هرچه تمام‌تر به تصویر کشیده شده؟ برای پی بردن به این مسئله، در ادامه مقاله با سلام ساب سایت دانلود زیرنویس فیلم و سریال همراه باشید.

فیلمی از Breaking Bad که سرنوشت جسی پینکمن را مو به مو تشریح می‌کند؟ احتمالا El Camino که یازده اکتبر در نتفلیکس منتشر می‌شود، مهم‌ترین سرگرمی ما در یک ماه آینده است! در طول پنج فصل ماجراجویی والتر وایت و جسی پینکمن اتفاقات بسیاری رخ داد. برای درک فیلم El Camino به همه آن‌ها نیاز نداریم. یادآوری برخی جزییات برای تماشاگران قدیمی این سریال ارزشمند است. با سلام ساب همراه باشید تا همه اطلاعاتی که برای تماشای El Camino نیاز داریم را مرور کنیم.

این روزها زندگی بدون «شبکه های اجتماعی» (Social Media) تقریباً غیرممکن و حتی غیرقابل تصور است. ظهور شبکه های اجتماعی در یک دهه اخیر باعث تغییرات بی سابقه ای در سبک زندگی، اقتصاد، روابط اجتماعی، سیاست و به طور کلی تمام چیزهایی که با زندگی بشری ارتباط دارد شده است. مهم ترین کارکرد شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی آن هاست که باعث شده دیگر هیچ خبری، هر چند کم اهمیت و مربوط به منطقه ای در آن سوی جهان، از چشم مخاطبین عام دور نماند.

برخلاف تصور عموم یادگیری لزوما ذاتی نیست و شما با شنیدن حرف‌های دیگران نمی‌توانید بلافاصله هر چه می‌گویند را بیاموزید.

مغز انسان به مرور زمان به انباری برای اطلاعات اضافه تبدیل می‌شود و نتیجه‌ی آن نیز پایین آمدن قدرت یادگیری است. برای همین است که می‌گویند کودکان آموزش‌پذیری بیشتری نسبت به بزرگسالان دارند. اما با همه این‌ها، می‌توان با مجموعه‌ای از ترفندها، طرز کار مغز خود را تغییر داد و آن را آماده یادگیری بیشتر کرد.

دوستداران دنیای تلویزیون، سریال های جنگی و استیون اسپیلبرگ باید خوشحال باشند زیرا به دنبال موفقیت سریال هایی مانند «دسته برادران» (Band of Brothers) و «اقیانوس آرام» (The Pacific) ساخت یک سریال مشابه دیگر و بدنبال این دو به طور رسمی تایید شده است. سریال جنگی جدید که «اربابان آسمان» (Masters of the Air) نام دارد به تهیه کنندگی استیون اسپیلبرگ و تام هنکس به عنوان یک سریال مختص سرویس استریمینگ جدید اپل، Apple TV Plus، ساخته خواهد شد.

سریال «بریکینگ بد» (Breaking Bad) یکی از معدود پدیده های فرهنگ عامه بود که بسیاری پایان بندی آن را از بهترین ها در نوع خود می دانند، سریالی بزرگ در ۵ فصل که انتشار آن از سال ۲۰۱۳ آغاز شد. به همین دلیل بود که بازگشت به سرانجام خوب این قصه و دادن پایانی دیگر بر آن همیشه یک ریسک به شمار می آمد، اگر چه طرفداران این سریال همواره مشتاق بازگشت آرون پال در نقش ماندگار جسی پینکمن و آگاهی از سرنوشت او بودند.

در حالی که فصل جوایز سینمایی در راه است، می خواهیم به نامزدهای بهترین بازیگران مرد اسکار ۲۰۲۰ بپردازیم. مانند همیشه، امسال نیز این دسته شاهد حضور نامزدهای زیادی است که هر یک از آن ها امید دارند با کسب جایزه اسکار نام خود را در تاریخ سینما جاودانه سازند. همانطور هر سال شاهد حضور شگفتی هایی در فهرست نامزدهای اسکار در بخش بهترین بازیگر مرد (نقش اول یا مکمل) بوده ایم، امسال نیز همه چیز ممکن است و سینمادوستان نیز منتظر اعلام اسامی نامزدهای نهایی این بخش برای اسکار ۲۰۲۰ هستند.

فرقی نمی کند چند سال باشد که وارد دنیای کار شده اید؛ فهمیدن اینکه در موقعیت های دشوار شغلی چطور باید رفتار کرد، چه چیزی گفت و چه واکنشی داشت، کار سختی محسوب می شود. هر محل کاری می تواند فضای کاری منحصر به خودش را داشته باشد، حتی اگر همگی مربوط به یک حوزه یا صنعت باشند. به همین دلیل ممکن است رفتاری که در محل کار قبلی شما مناسب محسوب می شد، در محل کار فعلی تان اینطور نباشد.

بعضی از بازیگران کودک بعد از مدتی هالیوود را برای همیشه ترک می کنند و زندگی در گمنامی را در پیش می گیرند. اما ۹ ستاره ای که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت هنوز هم نقش های اصلی سینما را ایفا می کنند، فیلم های پرفروشی در گیشه دارند و جوایز معتبری دریافت می کنند.