از همه چیزو همه جا

طبقه بندی موضوعی

تاریخ اکران فیلم Black Adam مشخص شد

جمعه, ۲۴ آبان ۱۳۹۸، ۰۸:۴۰ ب.ظ

خیلی وقت است که در مورد اسپین-آف احتمالی فیلم شازم یعنی Black Adam شنیده بودیم. شب گذشته «دواین -The Rock- جانسون» در صفحه رسمی اینستاگرامش پرده از اطلاعات و تاریخ اکران این اسپین-آف سینمایی برداشت و رسما تایید کرد خودش نقش بلک ادم را بازی خواهد کرد، اما فیلم برای سال ۲۰۲۱ میلادی آماده می‌شود.

فیلم سینمایی Black Adam در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ معادل با ۳۰ آذر ۱۴۰۰ روی پرده نقره‌ای نقش خواهد بست. ضمنا طرح غیراصلی پوستر این فیلم سینمایی نیز توسط دو طراح مشهور و کارکشته به نام‌های «جیم لی» و «باس لاجیک» ساخته شده که می‌توانید آن را در تصویر ذیل ببینید.

دواین جانسون یادداشت خیلی طولانی هم زیر این پست اینستاگرامی نوشته، و نشان می‌دهد چقدر برای ایفای اولین نقش ابرقهرمانی‌اش هیجان‌زده است. قبلا در سال ۲۰۱۴ بود که مشخص شد کاراکتر مقابل شازم (با بازی زکری لوی) در فیلم‌های سینمایی‌اش بلک ادم خواهد بود. بعد از آنکه اولین فیلم شازم ساخته و پخش شد، حالا نوبت به جانسون رسیده تا خودنمایی کند. حدود یک سال پیش معلوم شد بازیگر محبوب و کشتی‌گیر پیشکسوت وظیفه ایفای این نقش را بر عهده خواهد گرفت.

این شخصیت ضدقهرمان کامیک بوکی اولین بار در سال ۱۹۴۵ در مجموعه کامیک‌های Fawcett از خانواده مارول ظاهر شد. چند سال بعد بلک ادم و دیگر اعضای خانواده مارول در کامیک‌های DC و به عنوان شخصیت مقابل شازم ظاهر شدند. در طول سال‌های اخیر بلک ادم به یک ضدقهرمان پیچیده از دنیای DC تبدیل شده و حالا بیشتر شناخته می‌شود.

دواین جانسون این روزها حسابی سرش شلوغ است؛ فیلم Hobbs & Shaw به عنوان اسپین-آفی برای سری سریع و خشن چند روز پیش به صورت دیجیتالی منتشر شد و کمتر از یک ماه تا اکران قسمت دوم ریبوت جومانجی فاصله داریم. دیگر فیلم جانسون یعنی جانگل کروز نیز اواسط تابستان سال آینده روی پرده نقره‌ای نقش خواهد بست.

  • خبر فوری