از همه چیزو همه جا

طبقه بندی موضوعی

صحنه حذف شده اونجرز اندگیم را تماشا کنید

جمعه, ۲۴ آبان ۱۳۹۸، ۰۸:۴۳ ب.ظ

صحنه‌های حذف شده، بخشی از فرآیند ساخت هر فیلمی هستند و اپوس مارول، یعنی Avengers: Endgame هم از این قاعده مستثنی نیست. حالا هم با شروع به کار سرویس استریم دیزنی پلاس، مشخص شده که اندگیم روی این سرویس شامل تعدادی صحنه حذف شده می‌شود. و مسلما هم ادامه متن حاوی اسپویلر برای فیلم خواهد بود.

بین همه این صحنه‌ها، یکی است که بیشتر از همه جلب توجه می‌کند؛ دنبال‌کنندگان مارول احتمالا می‌دانند که در جریان دوره تولید فیلم، حضور کاترین لنگفورد، بازیگر سریال 13Reasons Why، در نقشی نامعلوم تایید شده بود. اما با اکران فیلم هیچ اثری از او دیده نشد، حتی در نسخه بلوری.

حالا در این صحنه مورد نظر، تونی استارک بعد از آن بشکن و مرگش، به دنیایی دیگر (و مشابه ملاقات تانوس با گامورا در Infinity War) سفر می‌کند. جایی که در آن با دخترش مورگان، که حالا بزرگ شده، ملاقات می‌کند. لنگفورد هم در این صحنه در نقش مورگان حضور پیدا می‌کند.

کارگردانان فیلم هم در مورد علت حذف این صحنه توضیحاتی ارائه داده‌اند؛ به گفته آنتونی و جو روسو، آن‌ها احساس می‌کردند که این صحنه نه تنها به روند داستانی فیلم صدمه می‌زند، بلکه باعث کاهش بار احساسی سکانس بعدی (وداع شخصیت‌ها با تونی) نیز می‌شود. جدای این توضیحات هم، با مشاهده این صحنه هم احتمالا با بنده هم‌عقیده خواهید شد که بازیگری آن اصلا جالب نیست.

علاوه بر این، صحنه‌های حذف شده دیگری هم حضور دارند؛ برای مثال، در جریان سفر هاک‌آی و بلک ویدو به Vormir برای به دست آوردن سنگ روح، آن دو مورد حمله ارتش تانوس واقع می‌شوند. یک ادای دین بیست دقیقه‌ای به تونی استارک و نسخه متفاوتی از ملاقات او با پیتر پارکر هم از جمله این صحنه‌ها هستند.

  • خبر فوری