از همه چیزو همه جا

طبقه بندی موضوعی

بعضی از کاربران اندرویدی متوجه اضافه شدن قابلیتی به نتفلیکس شده‌اند که به آن‌ها اجازه می‌دهد ویدیوهای این سرویس را روی دور تند مشاهده کنند.

چنیین قابلیتی در حال حاضر تنها در دسترس عده‌ای قرار دارد و احتمالا نتفلیکس در آینده‌ای نزدیک به طور رسمی از آن معرفی خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که نتفلیکس به چه علتی قصد اضافه کردن قابلیت تماشای فیلم‌ و سریال‌ها با دور تند را دارد.

البته از همین حالا، بسیاری از طرفداران سینما اعتقاد دارند که اضافه شدن قابلیت تماشای ویدیوها روی دور تند می‌تواند باعث صدمه زدن به تجربه تماشای فیلم یا سریال شود، زیرا فرم و سرعتی که کارگردان اثر برای روایت قصه انتخاب کرده را تغییر می‌دهد.

نتفلیکس هنوز واکنشی نسبت به این اخبار نشان نداده و فعلا نمی‌توان تایید کرد که این ویژگی با هدف جذب کاربران کم حوصله و عجول به این سرویس اضافه شده است یا نه. این پلتفرم پیش از این با حمایت از فیلم‌سازهای مستقل و عرضه فیلم‌های موفقی مثل The Irishman و Roma نشان داده بود که بیشتر از بسیاری از کمپانی‌های بزرگ هالیوودی به حمایت از کارگردان‌های مستقل اهمیت می‌دهد.

فیلم روما سال گذشته اکران شد و در مراسم‌هایی مثل اسکار و بفتا درخشید. آیریش‌من هم در تاریخ ۱۰ آبان به صورت محدود در سینماهای متخب اکران می‌شود و در ۶ آذر ماه نیز روی سرویس استریم نتفلیکس قرار خواهد گرفت. ستارگان شناخته‌شده‌ای مثل «رابرت دنیرو»، «آل پاچینو» و «جو پِشی» در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند.

  • خبر فوری